Terug naar overzicht
  • Plaats

    Amsterdam

  • Gepubliceerd op

In het kort

Wie: Je hebt minimaal 6 jaar ervaring binnen een internationale belastingadviespraktijk.
Wat: Internationaal opererende (beursgenoteerde) bedrijven adviseren op alle relevante fiscale gebieden.
Waarom: Ruimte om te groeien en te leren van de opdrachten die je uitvoert binnen een ambitieuze organisatie, de opleidingsmogelijkheden en de persoonlijke en open werksfeer.
Waar: Jouw standplaats is Amsterdam.

De functie

Als manager international tax ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van internationale fiscale advieswerkzaamheden. Onze internationale fiscale praktijk focust zich op de internationale aspecten van het Nederlandse belastingrecht. Je bent (mede) verantwoordelijk voor het beheer van een gedeelte van de cliëntportefeuille. Je signaleert vaktechnische ontwikkelingen. In gesprekken met de klant geef je helder antwoord op al hun fiscale vragen en kun je inspelen op de behoeften die je signaleert. In samenwerking met je team, specialisten en andere disciplines benader je een opdracht professioneel vanuit de gedachte dat de uitwerking moet passen bij de cliënt. Contact met de Belastingdienst is een logisch vervolg op je werkzaamheden. De toegevoegde waarde van de internationale fiscale praktijk toon je aan cliënten en ons (inter)nationale netwerk. Dit doe je ook door deel te nemen aan commerciële evenementen en netwerkbijeenkomsten.

Wij zoeken

Als manager international tax herken je jezelf in het volgende profiel:

• Een afgeronde fiscale wo-opleiding aangevuld met de NOB opleiding (of in afrondende fase);
• Minimaal 6 jaar werkervaring binnen een internationale belastingadviespraktijk;
• Up-to-date vaktechnische kennis op het gebied van vennootschapsbelasting;
• Een pragmatische en een klant- en oplossingsgerichte instelling;
• Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden in het Nederlands en Engels;
• Je herkent jezelf in onze CLEARR kernwaarden: collaboration, leadership, excellence, agility, respect, responsibility.

Wij bieden: Ruimte om te groeien

• Een organisatie waarin een directe en persoonlijke manier van communiceren centraal staat;
• Onderdeel uit te maken van een uitgebreid, hecht en actief internationaal netwerk;
• Je verder te ontwikkelen binnen het vak door middel van goede en persoonlijke begeleiding;
• Ruimte om te groeien in je vakkennis en persoonlijke vaardigheden;
• Deel te nemen aan ons uitgebreide interne opleidingsprogramma;
• Een goed salaris en secundair arbeidsvoorwaardenpakket.

Enthousiast?

Waarschijnlijk zit je boordevol vragen, bijvoorbeeld over je ontwikkelmogelijkheden en de cultuur. Wij helpen je om jouw ruimte voor groei binnen Grant Thornton te ontdekken. Neem dan contact op met Mark Assink via 088 676 9065 of via mark.assink@carrierebijgt.nl. Of solliciteer direct via onderstaande solliciteer button.

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures