-
Plaats
-
Gepubliceerd op
In het kort
Wie: | Je hebt minimaal 3 jaar ervaring binnen een (internationale) belastingadviespraktijk, bij voorkeur in de overnamepraktijk. |
Wat: | Internationaal opererende (beursgenoteerde) bedrijven adviseren bij overnames in brede zin. |
Waarom: | Ruimte om te groeien en te leren van de opdrachten die je uitvoert binnen een ambitieuze organisatie, de opleidingsmogelijkheden en de persoonlijke en open werksfeer. |
Waar: | Jouw standplaats is in principe Amsterdam. |
De functie
Als (junior) manager in de fiscale M&A praktijk ben je onderdeel van het Transaction Tax Services team. Dit team focust zich met name op overnames in een internationale context. Je begeleidt cliënten bij overnametrajecten in brede zin, zowel bij aankoop- als verkooptrajecten. Je werkzaamheden omvatten het uitvoeren van due diligence onderzoeken, het adviseren van cliënten bij het opzetten van een overnamestructuur en de financiering van de overname. Ook adviseer je cliënten bij andere aspecten rond een overname, zoals het reviewen van een LOI of SPA, een incentive plan of earn out regelingen. Dit doe je in een interdisciplinair team met fiscale collega’s uit de (internationale) vennootschapsbelasting praktijk, btw specialisten, en loonbelasting specialisten. Ook overleg je geregeld met de collega’s uit de financiële en juridische overnamepraktijk. Kortom alle aspecten van een deal.
Wij zoeken
Als (junior) manager M&A herken je jezelf in het volgende profiel:
• Een afgeronde fiscale wo-opleiding aangevuld met de NOB opleiding (of in afrondende fase);
• Minimaal 3 jaar werkervaring binnen een internationale belastingadviespraktijk cq overnamepraktijk;
• Up-to-date vaktechnische kennis op het gebied van vennootschapsbelasting;
• Kennis en ervaring op het gebied van incentive plans, omzetbelasting en/of loonbelasting is een pre
• Een pragmatische en een klant- en oplossingsgerichte instelling;
• Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden in het Nederlands en Engels;
• Je herkent jezelf in onze CLEARR kernwaarden: collaboration, leadership, excellence, agility, respect, responsibility.
Wij bieden: Ruimte om te groeien
• Een organisatie waarin een directe en persoonlijke manier van communiceren centraal staat;
• Onderdeel uit te maken van een uitgebreid, hecht en actief internationaal netwerk;
• Je verder te ontwikkelen binnen het vak door middel van goede en persoonlijke begeleiding;
• Ruimte om te groeien in je vakkennis en persoonlijke vaardigheden;
• Deel te nemen aan ons uitgebreide interne opleidingsprogramma;
• Een goed salaris en secundair arbeidsvoorwaardenpakket.
Enthousiast?
Waarschijnlijk zit je boordevol vragen, bijvoorbeeld over je ontwikkelmogelijkheden en de cultuur. Wij helpen je om jouw ruimte voor groei binnen Grant Thornton te ontdekken. Neem dan contact op met Demi van der Zwet, 088 67 69 228 of via demi.vander.zwet@carrierebijgt.nl. Of solliciteer direct via onderstaande solliciteer button.