Terug naar overzicht

In het kort

Wie: Je hebt een mbo-niveau 4 opleiding of een afgerond havo diploma. 
Wat:  Je bent 32 uur per week beschikbaar, bij voorkeur verdeeld over 4-5 dagen per week, voor het uitvoeren en verder optimaliseren van de personeelsadministratie en daarmee samenhangende werkprocessen.
Waarom:  Je ondersteunt vele processen binnen de HR-afdeling, Zoals het verwerken van de personele administratie, het onderhouden van de digitale personeelsdossiers en het opstellen van overeenkomsten en contracten.
Waar: Jouw standplaats is Alphen aan den Rijn.

De functie

Als HR medewerker ben je (mede) verantwoordelijk voor het uitvoeren van de personeelsadministratie. Hierbij kun je denken aan alle voorkomende administratieve werkzaamheden gericht op de in-, door- en uitstroom van personeel. Je bent verantwoordelijk voor de pensioenadministratie, je pakt de mails op die binnenkomen in de HR inbox, ondersteunt het Hoofd HR, adviseurs en recruiters bij diverse werkzaamheden, stelt contracten, overeenkomsten en brieven op en bewaakt deadlines.

Je komt te werken bij een accountancy en adviesorganisatie met ruim 720 medewerkers verdeeld over 7 vestigingen. Grant Thornton maakt onderdeel uit van een groot internationaal netwerk met ruim 74.000 collega’s. Informeel contact met je collega’s en een directe en persoonlijke manier van communiceren staat centraal. Grant Thornton heeft een platte organisatiestructuur en kent korte communicatielijnen.

Grant Thornton Nederland is een accountancy en adviesorganisatie met ongeveer 720 medewerkers en onderdeel van een groot internationaal netwerk met ruim 74.000 collega’s. Je komt te werken binnen een informeel en gezellig HR team op dit moment bestaande uit een hoofd HR, drie HR adviseurs, een senior en twee medior recruiters, twee campus recruiters, twee medewerkers HR-administratie en een medewerker recruitment administratie. Vanuit deze afdeling wordt de accountancy- en adviesorganisatie geadviseerd op het gebied van alle HR thema’s op operationeel, tactisch en strategisch niveau.  

Dit ben jij

Als HR Medewerker herken je jezelf in het volgende profiel:

• Een mbo-niveau 4 opleiding, of afgerond havo diploma;
• Je hebt bij voorkeur enige ervaring met personele administratieve processen en zeker affiniteit met deze processen;
• Goede kennis van Office, m.n. Excel en Word;
• Je bent 32 uur per week beschikbaar, bij voorkeur verdeeld over 4-5 dagen;
• Je denkt mee over hoe we werkprocessen anders kunnen inrichten;
• Je bent nauwkeurig, oplossingsgericht, integer en een zelfstarter;
• Je bent goed in het bewaren van overzicht, kan prioriteiten stellen en weet flexibel om te gaan met ad-hoc vragen;
• Je beschikt over uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden;
• Je herkent jezelf in onze CLEARR kernwaarden: collaboration, leadership, excellence, agility, respect, responsibility.

Wij bieden: Ruimte om te groeien

Wij bieden je een werkomgeving waarin je jezelf kan zijn en gestimuleerd wordt om het verschil te maken. Groei op persoonlijk en inhoudelijk vlak wordt aanmoedigt. Door de juiste ondersteuning en coaching zorgen wij ervoor dat jij het beste uit jezelf kan halen. Een uitgebreid intern opleidingsprogramma en persoonlijke begeleiding maken hier onderdeel van uit.

Je bent verzekerd van goede arbeidsvoorwaarden, zoals flexibele werktijden, een premievrij pensioen, potentiële winstdeling naast een vast salaris, 29 vakantiedagen (op fulltime basis) én de mogelijkheid om extra verlof te kopen.

Enthousiast?

Wil jij ons HR team komen versterken? Of heb je eerst behoefte aan meer informatie over de vacature? Direct solliciteren kan via onderstaande solliciteer button. Je kunt ook contact opnemen met Mark Assink via 088-6769065 of via mark.assink@carrierebijgt.nl.

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures