Terug naar overzicht
  • Plaats

    Amsterdam

  • Gepubliceerd op

In het kort

Wie: Een enthousiaste (junior) manager die beschikt over werkervaring binnen de accountancypraktijk (5+) en enthousiast wordt van het adviseren van het familiebedrijf.
Wat:  Je zet je in voor het uitbreiden van deze adviespraktijk, je hebt oog voor de adviesmogelijkheden bij het familiebedrijf en aandacht voor de  (digitale) ontwikkeling van de samenstelpraktijk, en schuwt het accountancywerk niet
Waarom:  Ruimte om te groeien en te leren van de opdrachten, de interne opleidingsmogelijkheden en de persoonlijke en open werksfeer én een wezenlijke bijdrage te leveren aan de uitbreiding van de familiebedrijven adviespraktijk binnen de Metropool Amsterdam.
Waar: Jouw standplaats is Amsterdam.
 
   
   
   

De functie

Als Junior Manager accountancy beheer je (zelfstandig) uiteenlopende samenstel- en adviesopdrachten, adviseer je onze cliënten en verzorg je uiteenlopende rapportages. Het klantenpakket bestaat voornamelijk klanten die actief zijn in de regio Amsterdam. Een deel van de klanten heeft een internationaal karakter. Samen met fiscalisten en andere specialisten vorm je een multidisciplinair team en tevens vervul je een rol in de begeleiding van (senior) assistenten tijdens de opdrachten.

Een belangrijk onderdeel van de functie is een bijdrage leveren aan de opzet en ontwikkeling van de adviespraktijk in de regio Amsterdam en het vinden, boeien en binden van deze nieuwe klanten. Je houdt van je werk, omdat je met mensen werkt en je het verschil kan maken bij en met jouw klanten. Je bent bereikbaar, communicatief vaardig, kan goed luisteren en je bent in staat om toegevoegde waarde én pro actief te acteren, waardoor je de klant verrast. Jouw meerwaarde is wie jij bent!

Wij zoeken

Als (Junior) Adviseur van het familiebedrijf herken je jezelf in het volgende profiel:

• Je bent bekent met het accountancy vak en hebt enkele studies gevolgd (AA, RA of anders);
• Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring binnen de advies- en of samenstelpraktijk;
• Je hebt affiniteit met cliënten binnen het familiebedrijf binnen het MKB;
• Je beschikt over meer dan gemiddelde kennis van fiscale (advies)praktijk en je onderhoudt deze;
• Je hebt ervaring in het aansturen van teams en het communiceren met klanten;
• Je kan goed luisteren en hebt van nature aandacht voor de mens achter de ondernemer;
• Je beheerst het Nederlands uitstekend en het Engels goed;
• Je herkent jezelf in onze CLEARR kernwaarden: collaboration, leadership, excellence, agility, respect, responsibility.

Wij bieden: Ruimte om te groeien

Wij bieden je een werkomgeving waarin je jezelf kan zijn, gestimuleerd wordt om het verschil te maken en groei, op persoonlijk en vakinhoudelijk vlak, wordt aangemoedigd. Door de juiste ondersteuning en coaching zorgen wij dat jij het beste uit jezelf kan halen. Een uitgebreid intern opleidingsprogramma, intern stagebureau en persoonlijke begeleiding maken zijn hier onderdeel van.

Benieuwd wat onze collega’s zeggen over het werken bij Grant Thornton? Bekijk ons korte filmpje ‘Een carrière bij Grant Thornton’ (http://www.grantthornton.nl/carriere/the-grant-thornton-difference/).

Enthousiast?

Waarschijnlijk zit je boordevol vragen, zoals over je groeimogelijkheden en de cultuur. Wij helpen je om jouw ruimte voor groei binnen Grant Thornton te ontdekken. Neem contact op met Mark Assink via 088 676 9065 of via mark.assink@carrierebijgt.nl. Of solliciteer direct via onderstaande sollicitatiebutton.

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures